روغن بادام زمینی 1 لیتری اُلیتالیا
نوشته شده توسط : roghanemaye

مزایای روغت بادام زمینی : برخی از مزایای روغن بادام زمینی از جمله قابلیت  آن برای کاهش سطح کلسترول، محافظت از سلامت قلب، پیشگیری از سرطان، تقویت عملکرد شناختی، بهبود سیستم عصبی، تقویت سیستم ایمنی، کاهش فشار خون و محافظت از پوست است. الیتالیا یکی از بهترین برند ها در زمینه تولید روغن بادام زمینی است. محصولات متنوع این برند در سوپرمارکت اینترنتی شهر 24 عرضه می شود.

روغن بادام زمینی همانطور که از نامش برمی آید، یک نوع روغن گیاهی است که معمولا در پخت و پز استفاده می شود و از بادام زمینی گرفته شده است. روغن بادام زمینی انواع مختلفی دارد از جمله تصفیه شده، غیر تصفیه شده، سرخ شده و پرس سرد. این تفاوت در میزان مواد مغذی و مزایای این روغن ها تغییراتی ایجاد کرده است. افراد معمولا به این دلیل از روغن بادام زمینی در پخت و پز استفاده می کنند که طعمی جالب و متفاوت به غذا می دهد، مخصوصا اگر نوع سرخ شده آن را مورد استفاده قرار دهید، البته از دیگر دلایل استفاده این روغن آن است که از روغن های دیگر سالم تر است.

 

روغن بادام زمینی 1 لیتری اُلیتالیا

بیشترین مزایای روغن بادام زمینی برای سلامت، از اسید چرب های مختلفی که دارد می آید از جمله اسید اولئیک، اسید استئاریک، اسید پالمیتیک و اسید لینولئیک. سطح نامتعادل اسید چرب ها می تواند برای سلامت خطرناک باشد، اما روغن بادام زمینی مقدار مناسبی از این اسیدها را در خود دارد که می تواند از راه های متفاوتی به تقویت سلامت کمک کند. بعلاوه ویتامین ها، مواد معدنی و ترکیبات ارگانیک دیگری که در روغن بادام زمینی وجود دارد نیز، برای سلامتمان مفید هستند.





:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: